čtvrtek 5. května 2016

V TÝDNU

Zajímalo by mě, jestli to tak mám jen já, jestli je to normální.
V týdnu po práci většinou naložím Miu, vyřídíme nejnutnéjěí (nákupy, venčení psa, poštu...) a když dorazím domů, jsem na odpis. 
Veškeré plány z dopoledne vezmou za své, nejraději bych se stočila na gauč a spala. V 80% případů se přemůžu a ve stádiu zombíka vykonávám některou z požadovaných činností, nutných k zajištění šťastné domácnosti. 
Ale já z toho radost nemám. 
Neustále pokukuju po dece a těším se, až uvedu své tělo do horizontální polohy. 

Taktéž dnes. 
Po práci jsem si domluvila vyjížďku s kamarádkou na koni. 
Narychlo vyjíždím z práce (později, než jsem chtěla), posunuju se v koloně směrem domů a musím se soustředit, abych neklimbla za volantem. 
Vyzvednu dítě ze školky, rychle do výtahu, 6. patro, sbalit svačinu pro Miu, pití, věci na koně, dítě, psa, bačkůrky, foťák, láhev vína pro hlídající kamarádku... Vyrážíme.
Vracím se, foťák stojí na lavičce v předsíni.
Vyrážíme. 
Opět se soustředím, abych nespala za volantem. 
Mia mě povzbuzuje, že pokud (opět) překročím rychlost a chytí mě policajti, mám říct, že jsem měla zavřené oči a auto jelo samo. 
Nejsem si jistá, jestli to projde.  
Celou cestu si nadávám, proč si tak komplikuju život a vzpomínám na gauč. 
Předávám dítě a víno kamarádce, bačkůrky jsou o dvě čísla menší než Miina noha - detail. 

Pokračuji v cestě. 
Vyskakuju před svým cílem, vyndávám psa, tašku, foťák. 
Nevzala jsem si jezdecké boty. 
Nevadí.
Sedláme koně a vyrážíme. Foťák zůstává na lavičce. 
Ale bylo to krásné.


 
 

 

2 komentáře:

  1. Milá Peti, ani nevíš, jak mě těší, že o tom píšeš. Taky jsem strašně utahaná, taky nestíhám, zapomínám... Ale když už se člověk vybičuje k něčemu nad rámec povinností a protože to slibuje zábavu a radost, tak to stojí za to! :) Zdravím do Brna... Anabel

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja som uťahaná, keď si spomeniem, že som pri všetkých týchto činnostiach behávala....asi jarná únava, mimoriadne prehánkové, kvitnúce, imunitne záťažové počasie a ešte aj blazniem?

    OdpovědětVymazat