sobota 9. května 2015

JEDNÍM ZADKEM NA DVOU MÍSTECH

Jako expert na komplikace se mi podařilo na pátek si domluvit dvě akce. 
Ani jednu jsem nechtěla rušit, takže nakonec jedna dopo- a druhá odpoledne.

Dopolední zahrnovala průvodcování mojí kamarádky po Mikulově. Nikdy tam pořádně nebyla. 
Mikulov miluju. Zajímá mě jeho historie spojená s židovskou kulturou, historie Ditrichstejnů (majitelů místního zámku a stavitelů většiny památek) a navíc tam mám pár dobrých přátel.

Takže výlet byl ve znamení příjemných setkání, tajných zákoutí (obvyklým turistickým trasám se snažím vyhnout) a návštěvy obřího sklepa vinařství Rauš, které patří mojí kamarádce Mili a jejímu příteli. 
Domů jsme dovezly pár výborných vzorků (zrovna teď jeden ochutnávám).


Ušetřím Vás profláknutých fotek, ale pár detailů si neodpustím.


Bylo to příjemné. 
Žádný spěch, pohoda, krásné počasí, skvělá společnost.

Večer následovala akce číslo dvě - oslava narozenin. 
Spousta lidí, spousta dětí, spousta zvířat a haldy dobrého jídla.

Proběhla noční stezka odvahy, hledání zatoulaných zajíčků a zahájili jsme letní sáňkařskou sezonu. 

A zase nám bylo dobře...

 Někdy si říkám, že někomu musím ubírat jeho šťastné dny, protože přece není možné, abych jich já měla tolik :-). 

Uvidíme, co přinese poslední den volna...

Žádné komentáře:

Okomentovat