sobota 2. dubna 2016

ZPOMALOVAČE A ZRYCHLOVAČE


Dnes jsem našla tenhle článek: 
http://na-kopecku.blogspot.cz/2016/03/disconnect-to-reconnect.html?showComment=1459630957284

O urychlovačích a zpomalovačích. 
O životě ve stresu a o rychlé chůzi se zbytkem stáda. 

Článek přesně pro mě. 

Trávím poslední dobou život v práci. 
Sice mě práce baví, ale čeho je moc... 

Ve čtvrtek jsem v jednu chvíli s Miu ve městě na první letošní zmrzlině, vzápětí musím zpátky na firmu, protože někdo něco pokazil a musí se to opravit.
V neděli ve dvanáct v noci sháním po telefonu ubytování pro montéry v Essenu. 
V pondělí opouštím dlouho očekávanou návštěvu a odjíždím na firmu dotisknout něco, co chybí kdesi na stánku. 
Mám výčitky, když po devíti hodinách opouštím firmu.
Brzo vstávám a pozdě se vracím domů. 
Jezdím rychle a zřejmě zase dostanu pokutu.


Je to chaos. 
Jsem unavená. 
Dělám ze stresu chyby a nemám čas na kontrolu ani nápravu. 
Neodepisuju na e-maily přátel a občas neberu telefon.
Časový press mě nutí odbývat a nedotahovat věci.
Takhle to nemělo být. 

Asi už jsem stará na to, abych dělala neplacené přesčasy (spoustu neplacených přesčasů), neměla čas na Miu, o sobě ani nemluvím (a už vůbec nezmiňuju obhospodařování a úklid nemovitostí ... a pec jsem nezapla od Vánoc). 

Život moc rychle utíká a každá minuta je vzácná. 
Asi jsem už stará na to, abych se bála něco namítat, abych náhodou nepřišla o místo. 

Asi už jsem stará na to, abych musela někomu něco dokazovat. 

Budu si muset dupnout. Aplikovat více zpomalovačů.

Chci mít čas na své dítě, přátele a koníčky. Chci víc žít.

Možná budu bez práce. 

To bude volna... ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat