úterý 5. dubna 2016

ROČNÍ OBDOBÍ

Miluju léto. To teplo (jediné roční období, kdy večer nenavlékám tlusté ponožky), koupání a jahody. 
Když přijde podzim, nezlobím se. Fascinují mě všechny ty barvy, mám ráda dýně a vůni ranní mlhy. 
Zima je vlastně taky dobrá. Pití teplých nápojů (hlavně těch s přídavkem rumu ;-)), sníh a Vánoce. 
Ale jaro, jaro je nejvíc. 
Je to prostě nádhera. Všechno začíná znovu.  
Příroda se nemůže nabažit prvních paprsků a vystrkuje své zelené prstíky s takovou rychlostí, že se nestačím divit. Všechno ožívá. 
Je to úžasné. 
Nikdy mě to nepřestane fascinovat. 


Slibuji, že je to už poslední makrokoláž. Makroobjektiv vrácen. Děkuji. Užila jsem si to. A ještě budu - i bez super objektivu.


Jaro je prostě tady :-)

2 komentáře:

  1. Mánia je mánia, ja som začala s industriálnymi lampami a zrujnujem rodinu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali jednu doma mám, zkusím ti ji o víkendu nafotit, možná se ti nebude líbit. Je po dědečkovi....

    OdpovědětVymazat