pondělí 7. září 2015

ZAČÁTEK ŠKOLNÍHO ROKU

Snažíme se najet do nějakých kolejí. Nevím přesně do jakých. 
Je to chaos. Slovo režim mi nic neříká a pokud ano, tak samá negativa. Honička práce - školka - kroužky začala. 
Lítám jak hadr na holi.
Asi je potřeba mírně zbrzdit, i ve všední den si udělat radost a třeba si malinko osladit život...


 ... a trošku si ho zpestřit. 
A tak jsem zase vytáhla hlínu. Po dlouhé době. Uklidňuje mě to. 
Vánoce se blíží. Musím máknout a naplnit pec. 
Zase jsem toho naslibovala...

 

Můj malý andílek mi vyrobil andílka. Už visí v maringotce a hlídá. 
Foto na mobil, ve tmě, mu nedovoluje vyniknout v plné kráse. 
Je to roztomilouš. Doladím podle něj interiér maringotky. 
Zaslouží si to.

 

1 komentář:

  1. Dúfam, že aj Milankov anjiel je taký pohoďák a figliar, plný láskavého nadhľadu a humoru :-)))) Trochu sa na Mila podobá !
    Tie kolajnice !, ale nevieme aké .-))))) Ale fakt pomáhajú....plus tešenie !!!!!!
    Držte sa :-)

    OdpovědětVymazat