pátek 25. září 2015

JAK V TOM PLAVU

Dnešní den začal tím, že jsem si chtěla vzít do práce nový hrneček od Soni Malinové a dala jsem si ho do kabelky  plný vody, kterou jsem z něj pila večer. 

Takže teď mám mokrou kabelku, peněženku, 1 Miinu ponožku (druhá koupeli unikla, jelikož se ztratila), potvrzení o zaplacení plavání (jak příznačné), ovladač od garáže (snad to chlapec rozchodí) diář, svačinu, žvýkačky, zatoulané lízátko a cukry, co sbírám po kavárnách.  Všechno zvlhlo.   
Nevadí to snad jen oříškům a kaštanům, které nacházíme po cestě ze školky (naopak, tváří se, že začnou brzo klíčit) a Miině koupací čepici ( škoda jen, že si ji neoblékla peněženka nebo diář). 
Telefon lázni unikl, protože jsem ho zapomněla v ložnici.  
Díky bohu za to. Ten předposlední jsem zničila vylitou smetanou, jejíž víčko jsem perforovala rohem knihy čerstvě zapůjčené v knihovně. Ta to odnesla taky. 
Ať žijí velké tašky…
Náčrtek obsahu mojí kabelky vznikl v průběhu jedné extra plodné pracovní porady. ;-)

1 komentář:

  1. :-))))))
    Ja som práve vo veku konverzie...prechádzam z veľkej, rozumej dve až štyri fľaše pitia, aspoň jedna desiata,polistirén-chriapavé chlabíky, dve autíčka, květák, polka chleba, aspoň jeden sveter, časopis, môj a detský, doklady, krém použiteľný na tvár aj topánky:-), toaleťák,skladací dáždnik...
    ...k malej , rozumej,doklady,toaleťák,vreckovky,mini boxík s rúžom cca 14 ročným, zrkadielkom z Twiggy- darček, vložka !
    :-)

    OdpovědětVymazat