pátek 10. dubna 2015

JAK ZTRATIT NEZTRATITELNÉ

Mírná roztržitost mi byla dána do vínku už při narození. Odjakživa mě dokáží zaujmout zcela jiné věci než 90% soustředěné populace, proto občas dochází k politovánihodným situacím a nečekaným ztrátám. 
Člověk by řekl, že složka velikosti A4, tloušťky pořádně napapaného časopisu se na cestě mezi zaměstnáním a autem, případně autem a bytem nemůže ztratit. A může. Mě se to podařilo jedno páteční slunné odpoledne a od té doby neustále hledám.



Jako každý správný, daně platící, občan i já jsem odevzdala daňové přiznání. Kopii jsem si uložila. 
Vzápětí jsem osobně odevzdala jakýsi formulář ohledně sociální pojištění. Kopii (tentokrát i s razítkem podatelny a variabilním symbolem pro posílání záloh) jsem si uložila k daňovému přiznání. Ještě u nich byl přiložen papír, který jsem měla zaslat do zdravotní pojišťovny. 
Nezašlu, protože se ztratil. I s celou složkou. 
Už jsem prohledala všechny police a šuplíky v práci, vynosila věci z auta, prošacovala byt i kabelky větších rozměrů. 
Není nikde. 
Nepředpokládám, že by ji někdo ukrad, protože dle wikipedie fetišisté na daňová přiznání neexistují a že by ho někdo chtěl za účele opisování, to pochybuji...

Ale potřebovala bych ji. Myslím, že ten papír pro pojišťovnu bude úřednicím za chvilku chybět. Neumím ho znovu spočítat, protože údaje do něj zapsané jsou na kopii onoho ztraceného přiznání... 
 
Tak teď čekám, zda se složka najde nebo si pro mě příjdou a zavřou mě za daňové úniky. 

SLOŽKO, PROSÍM,  VRAŤ SE!!!

2 komentáře:

  1. Pevně doufám, že se vrátí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelko, našla - u Miulíny v pokojíku... Formulář daňového přiznání vyhodnotila jako ideální pro výrobu papírových dekorací, v čemž s ní naprosto souhlasím... :-)

      Vymazat