čtvrtek 30. dubna 2015

ČISTOTA PŮL ZDRAVÍ

Přála bych si, aby byl náš byt uklizený. 
Aby komínky ve skříních zařezávaly a obaly spotřebovaných šamponů a tekutých mýdel neustále nepadaly   při sprchování do vany. 
Aby se umyvadlo lesklo (stejně tak i okna), z pod gauče nevybíhaly prachové chumáče a na nohy se mi nelepily  morčecí bobky, které Bambule s neuvěřitelnou sveřepostí vyhazuje z klece.  
Přála bych si, abych si mohla večer sednout s hrnkem čaje a knížkou a jen tak občas jedním okem skouknout nablýskaný byt, kde ve výhledu nebrání ani zával věcí na stole ani Mont Everest nevyžehleného prádla, ledabyle přehozený přes gauč.
Ale nejde to. Zvolte mě klidně bordelářem roku, myslete si, že mým nejbližším příbuzným je roztomilý vepřík, klidně věřte, že mám k úklidu negativní vztah...
Ale ono to tak není. Moc ráda bych měla „načančáno“. 
Ale kombinace nedostatku času, volba jiných priorit spolu s velkým množstvím koníčků a věcí k nim potřebným a se samosetvořícím chaosem naklizenost naší domácnosti neumožňuje. 

Zrovna teď mám například rozdělanou rekonstrukci starého dřevěného kolotoče, dvě bedny nenaglazovaných květináčků pro kaktusy zatím marně čekající v přepravce, 
rozmalovanou pozvánku na kamarádčiny 30tiny a napůl přesazené sazenice (v dokončení mi zabránil déšť). 
Taky jsem musela odjet do Německa (reportáž snad příště), na služební cestu do Prahy, čarodějnický ples taky nepočká


a někdy musím chodit i do práce...

Říká se, že čistota půl zdraví, ale já ten úklid prostě nestíhám... Možná proto už 3 měsíce soustavně kašlu...

1 komentář:

  1. Ja upratujem tak trochu skoro každý deň, celú sobotu a nedeľu tiež, vtedy tak poriadne a vždy nemám upratané tak ako si predstavujem. Mám pocit, že ani upratovačka na plný uväzok by to nezvládla. Takže si z toho nič nerob, hlavne deti uč,nech si všetko za sebou odložia...............

    OdpovědětVymazat