pátek 6. března 2015

PUNTÍKY A KOLEČKA

A je to tady. To, co se mi s pomocí fotek p. Googla podařilo identifikovat už v úterý a paní doktorka rozpoznala až v pátek, po opětovné návštěvě. Neštovice. Je pravda, že v úterý a středu to byl jen semtampuntík, který se dnes ráno změnil ve všudepuntík. Mia vypadá asi takto:
Nezbývá, než natírat tekutým pudrem a zůstat dalších 14 dnů doma. Ještě že máme hlídací babičku...

Včera jsem slíbila fotku podtácků - nečekejte nic světoborného, jde o rychlou zábavu pro 4-letou holčičku s dlooooouhou chvílí. 
Takže - v hlavní roli pivní podtácky (které jsem, zcela nepoužité a ještě zabalené, získala, je mi záhadou kde, protože jsem zarytý odpůrce tohoto moku - pivo mi prostě smrdí) a samolepicí fólie, jejichž zbytky a odřezky fasuju od kolegyně v práci.
Výsledek je zde:

Kdo čekal prudkou eleganci v decentních tónech, či pravidelně se opakující rozestupy jednoduchých vzorů, bude zklamán. U nás platí: čím barevnější, tím lepší, na přesnost taky příliš nehledíme, nicméně z výsledku se upřímně radujeme... 3 Mia a 3 já, aby jsme se nehádaly...

Žádné komentáře:

Okomentovat