neděle 15. března 2015

NEDĚLE



nakonec byla úspěšnější a slunečnější, než se dalo čekat.
Pod vlivem knihy o zahradničení na terase
jsme se daly s Miu do jarního upgradu bytu a přilehlého okolí (rozuměj terasy). Zatímco Mia upravovala křídou zdi,
já jsem natřela trouchnivějící bedýnky a přepravky na terase. 

A i když vím, že v módě je všechno bílé nebo šedé, na protest jsem zvolila zelenou jedůvku. Přetřít se dají vždycky....
Odpoledne nás čekal po 4 týdnech domácího léčení první výlet za účelem návštěvy našeho malého oblíbence. Za tu dobu, co jsme Adámka neviděli, se začal přetáčet na bříško a už to prostě není žádný nudný ležák, ale zábavný společník. Už se těšíme na naplánovaný první společný prodloužený víkend.
Všichni dohromady jsme oslavili narozeniny Miiny myšky (už potřetí v tomto roce :-))
                                       
a večer jsem ještě načala další balík hlíny. 
Moje výtvory už se suší u pece, Miuščiny králíci si zatím hoví doma v nově natřené bedničce. Bude to pěkně vypečená partička.

 Velmi vydařená neděle :-).


1 komentář:

  1. Tá partička !!! :-))))
    My sme mali králičkov, parťákov ....

    OdpovědětVymazat