čtvrtek 14. června 2018

TABLET

Ježíšek mi věnoval nový tablet. Grafický tablet. 
Bohužel jsem technologická konzerva a nové upgrady, updaty a veškeré technické inovace mě rozčilují. 
Znamená to pro mě zdržení při práci, nutnost učit se novému, nedejbože studování návodů či tutoriálů (kdo má čas sedět u youtube a dívat se na někoho, jak kreslí, že?). 
Fakt, že vývoj jde kupředu a já nestíhám držet krok, mě rozčiluje. Nutkání IT průmyslu každý půlrok přesunout ikony, změnit plochu a kvůli tomu vydat novou verzi photoshopu/ilustratoru/indesignu či jiného programu, sloužícího k mojí obživě mě vytáčí do nepříčetnosti. 
Proč mi to dělají?
A tak používání vínově červeného krasavce pořád odsouvám. 
Až tam budu mít nahrané toto... 
Až bude fungovat tamto... 
Až budu mít obal...
Tak obal už mám. 
Ušila jsem si ho na kurzu šití bot. 
Boty už jsem totiž ušila dvoje. 
Obal zatím jen jeden. 
Kožený, vlastnoručně malovaný. 

 Foto z procesu

 Hotový obal - přední část.
 A zadní část.

Kůže je báječný materiál. 
Dá se do ní rýt, dobře se zpracovává a krásně voní. 
Je to radost. 
Třeba brzo rozjedu i ten tablet (momentálně k němu nemůžu najít nabíječku - proč nedělají ke všemu stejnou?...).

Žádné komentáře:

Okomentovat