čtvrtek 17. května 2018

VŠECHNO MÁ SVŮJ ČAS

Říká moje babička a má svatou pravdu. 
Stárnu a tak přestávám všechno hrotit (a poctivě před sebou valím tu hromadů věcí, které bych měla udělat/dodělat/připravit/nachystat/poslat...).
A tak jsem si opravený objektiv (ano, opět mi upadl) vyzvedla po 4 měsících, pileu, kterou mi nabídla Lenka z Brna tady na blogu, jsem si stále ještě nevyzvedla (snad na mě ještě čeká) a keramický domeček pro Ivetu jsem vyrobila do dvou měsíců.


Zato přišel čas pořídit na chalupu pračku, a tak už nebudeme muset jezdit o víkendech jako poláci s plnýma taškama čistého a pak zase špinavého oblečení tam a zpět. 
Mám vyprané oblečení ze všech skříní. Voňavé a na sluníčku usušené (a jsem připravená na ochlazení - všimněte si zimního svetru). 



No a do třetice všeho dobrého... nastal čas vybrat dovolenou.
Volba padla na Malagu. 
Takže za měsíc mě čeká pětidenní dámská jízda (tedy spíš let) s kamarádkou Leonou.
Levné letenky a ubytování přes airbnb. Kdo by odolal. 
Spát budeme zde: 

A koupat se zde: 

Mám v plánu dovézt obří množství španělských ručně malovaných kachliček, jsem zvědavá, kolik jich pojme moje příruční zavazadlo :-).
Reportáž samozřejmě bude, ale až na konci června.


Žádné komentáře:

Okomentovat