sobota 29. října 2016

DESIGNBLOK A KOLOBĚŽKA

Představte si, že pro někoho navrhnete logo, on si s ním nechá polepit koloběžky, vypálit do stupátek a když má dojít na platbu, tak vám oznámí, že logo není na 150% a že není dost sexy (jak vypadá sexy logo?) a že vám ho nezaplatí, protože jde jen o tři čárky připojené ke kolečku a to ON by zvládl taky a pak odfrčí ve svém jaguáru. 


Promrhaný čas a energie pro špatného člověka. 


Nezbývá, než se otřepat, myslet si své a vrhnout se na úspěšnější projekty.

Jako třeba ten pro expozici na Designbloku.
Úžasná šance, o které jsem si nebyla vůbec jistá, že ji zvládnu, ale která dopadla nad očekávání skvěle. 

 Práce pro člověka, se kterým se mi skvěle pracovalo. 
Komunikativní, na stejné vlně a přemírou trpělivosti (času bylo málo, kreslila jsem po nocích v Düsseldorfu, takže jsem byla občas mírně mimo).
Díky za takové klienty.
A výsledek:




Jsem spokojená. 
Já vím, že samochvála smrdí, ale mám prostě radost. ;-)


2 komentáře:

  1. Ty brďo, toto mi nejak ušlo!
    Kolobka, skvelé logo!
    Ach, ten DB ti prajem, veľa radosti, úspechu, dobrých klientov a platbu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali díky, radost mám, to je asi to hlavní :-). Na pána - neplatiče - taky jednou dojde, tím jsem si jistá.

      Vymazat