úterý 30. srpna 2016

MUKA GRAFIKOVA

Aby má grafická tvorba nebyla zcela nahodilá a nekoordinovaná, rozhodla jsem se o prázdninách věnovat 3 týdny grafickému kurzu, kde mě měli zasvětit do znalostí ADOBE produktů a prudce tak zlepšit můj PC um. 

Abych zhodnotila výstupní kvalitu kurzu, začala jsem vyhledávat volná místa v sekci: grafické a DTP práce a 5 sekund po vyjití inzerátu jsem nadšeně zaslala svůj životopis. 

Odepsat pánovi netrvalo dlouho, zkritizoval vzhled mého životopisu (pravda, nascanovala jsem nějaký svůj starý, co jsem našla v šuplíku, ale údaje v něm se již několik let nemění...), zažádal o jeho předělání a nové zaslání + zadal mi úkol: navrhnout etiketu na víno. Dané byly pouze rozměry. 

A tak to začalo.
Drama o několika dějstvích s názvem: Rozhodování váhavého grafika.
Na téma "Víno" mi totiž okamžitě naskočilo asi 50 možných návrhů, lišících se typem vína, názvem vinařství, stylem, zpracováním... 
Jak se rozhodnout? Co je to správné? Co zaujme a ohromí natolik, že budou chtít do týmu mě a jen mě?

To mě paralizovalo na  celý následující den, kdy jsem rozpracovala hned 3 etikety, abych je následně zase zavrhla. 
Něco selhalo na mé grafické neschopnosti a malých zkušenostech v oblasti tisku (jak naznačit spadávku na etiketě ve tvaru medvěda pro  Medvědí krev? Jak nakreslit stejné paprsky u sluníčka na etiketě vinařství Sonnenberg? Jak nakreslit zlaté písmo?)
Něco bylo zamítnuto okolím jako důsledek mé přebujelé fantazie 
 (Vinařství u žíznivého psa by prý nemuselo být správně pochopeno a tak jsem ji ani nedotáhla dokonce)



A tak jsem si dala den oraz a vznikla (na mě lehce konzervativní) etiketa, která ovšem ve výběrku prošla a pošoupla mě do druhého kola. 


No a pokračování? 
Příště. 
Druhé kolo proběhne v půlce záři. 
Ale už skutečnost, že mezi profesionály vybrali i domácího samouka mě neskonale těší. 
Hezký den a na zdraví :-).


1 komentář: