neděle 13. prosince 2015

BABIČKA

Měla jsem skvělou babičku. 
Byla zcestovalá, žila 5 let v Indonesii, znala 3 jazyky a uměla psát čínsky.
Lakovala si nehty na rudo, na stěně v obyváku jí visela kůže ze zebry a co jsem ji znala, toužila vidět přehradu 3 soutěsky. Milovala za války německého vojáka Horsta, po válce Eda McBaina  a skupinu Queen.

Vyšívala a krásně kreslila. 
Zbyla mi po ní její urputná povaha, vyřezávaný stolek a krabice s poklady, které jen tak někdo neocení. Ale já ano. Díky babi.

2 komentáře:

  1. Skvostné !
    Máme spoločné len tú urputnosť a kreslenie.
    A neustále ma prepadáva myšlienka nosiť rudé nechty, nosila som ich len rok, a vtedy som bola mestská panička :-)
    Ja si takto spomínam na deda.To bol človek, ktorý ma mal naozaj rád.
    A zákusku-veterníku hovoril báječný buchta a ja mu tak tiež hovorím.
    Mám na neho veľa spomienok, aj jednu huncútsku pesničku...

    OdpovědětVymazat
  2. Také bych chtěla mít takové poklady. Jsou to krásné vzpomínky, tak si je uchovejte. Jarka

    OdpovědětVymazat