neděle 18. října 2015

ZAZIMOVÁVÁME

Už je čas. Je mi to líto. I když léto bylo dlouhé a teplé, na můj vkus nikdy není dlouhé dost.
Posbírat poslední ovoce, zasadit vřesy a pár ovocných stromků  a ucpat okna mechem. A zatím co dlážděná podlaha naší venkovní jídelny zapadává listím, my už se hřejeme doma u čaje. 


Vrhla jsem se (opět) na dodělávání restů. 
Tyhle růže jsem vyrvala na poslední chvíli ze chřtánu popelnice. 
 Odřízla od původního podkladu (dveře šatní skříně) a nožíkem  oškrabala původní popraskanou béžovou barvu, ve snaze rozetu zachránit.  
Zakytovala, opravila praskliny a natřela bílou podkladovkou.


Týden intenzivní práce po večerech a tady je výsledek:




K zakoupení u mě na Fleru.

1 komentář:

  1. Máš to pekné, vzorné...
    A obdivuhodné, si, ste šikovná, é !
    :-)

    OdpovědětVymazat