středa 29. července 2015

RHODOS

Řecko miluju. Odmalička. Už jako dítě jsem tajila dech u řeckých bájí a fascinoval mě výstřižek z časopisu s fotkou modro-bílých kopulí domků na Santoriny, který měla moje cestovatelská babička na stole pod sklem. 

A tak si plním sny a jezdím tam poměrně často. 
Velké množství ostrovů zaručuje, že je pokaždé co objevovat - jiné pláže, jiná zeleň, jiné zajímavosti a památky.

Letos jsme letěly na Rhodos. A zase to stálo za to. 

 Hojně jsme navštěvovaly romantické hospůdky s čerstvým jídlem,




 toulaly se krásnou přírodou (staré olivovníky mě nepřestávají fascinovat),



koupaly se v blankytně modrém moři,




 obdivovaly zajímavou architekturu a spoustu památek,



a taky zajímavosti, které v česku nemáme.


Mia mé nadšení sdílí. A taky si to parádně užila.



Naučila se konečně plavat, chvílemi to vypadalo, že jí potápěčské brýle přirostou k hlavě. 

No a já? Já jsem byla v sedmém nebi.
  
Takže nebojte se krize co s ní neustále straší média - 
v Řecku je bezpečně a báječně.

2 komentáře: